Lesaanbod

Join every class with your all-in membership

Vragen over groepslessen? mail naar Vera@fitnesscenterijburg.nl

Power

Bodypump

Bodypump is een spier verstevigende functionele workout en de snelste manier om in shape te komen, sterker te worden en vet te verbranden. Door de vele herhalingen en het relatief lichte gewicht word je lichaam snel strakker.

Cross Fitness

Cross Fitness is een vorm van high intensity interval training. Het is een kracht en conditionele workout opgebouwd uit functionele oefeningen. Tijdens de training wordt er gebruik gemaakt van barbells, dumbbells, kettlebells en het eigen lichaamsgewicht.

Moves

Boxing

Boxing een leuke tactische sport waarbij snelheid, coordinatie, conditie en core strength centraal staan. Er is geen full contact op het lichaam en hoofd dus zeer geschikt voor mannen en vrouwen. Een workout om jezelf helemaal in uit te leven.

Boxing voor beginners

Een leuke les voor beginnende (kick)boxers, waarin vooral de basis stoot/trap technieken en houdingen worden aangeleerd. Daarnaast werk je aan je conditie en leer je makkelijke combinaties te maken, kortom een goede workout om fit te worden.

Buikspierkwartier

Het buikspierkwartier is een 15 minuten durende training waarbij je de rechte, schuine buikspieren en de lage rug volop traint. Niet nadenken gewoon doen! Na het buikspierkwartier kan je door naar de  Omnia circuit training voor een volledige workout.

Omnia circuit

Omnia circuit is een groepstraining waarin je verschillende oefeningen achter elkaar uitvoert met zo min mogelijk rust. Een goede circuit training zorgt voor verbetering van de spierkracht en conditie en verbrand veel calorieën in een korte periode.

Spinning

Spinning is een indoor cycling les met motiverende muziek. Je verbrand veel calorieën en je wordt snel fit. Spinning bestaat uit een aantal beklimmingen en sprints. Je bepaalt zelf de intensiteit van je workout. Zo kun je de trainingsintensiteit na een tijdje verhogen.

Looptraining by Paul

Durf jij de uitdaging aan om sneller te lopen? Deze training is voor de hardloper die sneller en efficiënter wil kunnen rennen. Het bestaat uit kracht en coördinatieoefeningen die ontwikkeld zijn voor hardlopen. Dat jij zekerder in hardloopschoenen staat.

Shape

Zumba

Zumba is een combinatie van fitness en dansbewegingen op wereld- en latin muziek zoals, salsa, reggaeton en hip hop. Zumba kan goed helpen bij het bereiken van gewichtsverlies, al na een paar weken voel je verbetering. Zumba geeft iedere les een feestgevoel.

BBB

Pakt de 3 belangrijkste B´s van je lichaam aan: Buik, Benen en Billen! In slechts 45 minuten train je al deze gebieden. Je spieren krijgen meer weerstand, je verbrandt meer calorieën, en je werkt aan een strakker lichaam.

Balance

Pilates flow

Pilates Flow is een uitdagende les en is een combinatie van pilates en yoga. De oefeningen zijn op de maat van de muziek. Aan het eind van de les is er tijd voor relaxation. Deze les is geschikt voor iedereen.

Vinyasa yoga

In deze dynamische stijl verbinden we beweging met ademhaling. De nadruk ligt op core stability en balans. De houdingen gaan vloeiend in elkaar over, in het ritme van de adem. Je vergroot je flexibiliteit, balans en kracht en het vermindert stijfheid.

Yin Yoga

Yin Yoga is een langzame vorm van yoga voor rustige houdingen en deze, worden vastgehouden 3 tot 5 minuten op deze manier wordt het bindweefsel opgerekt en blijven de gewrichten soepel.